15-19 yos -anyone ?

Hi! Is anyone here 15-19 years old?
Sometimes I feel like I’m the only “old” :see_no_evil: :melting_face: person here lol. I’m 18 btw!

  • 15-19
  • other
0 voters

Also comment if you want to be in a gc for 15-19-year-olds:heart: !

19 Likes

i am sooooo close to one of those ends of the spectrum (am i 13? 14? 20? 25? you’ll never know >:D)

5 Likes

i am so not close to these :saluting_face: (( i am 3 y/o ;D

3 Likes

aww meh bb and u can crochet!!??? you are a prodigy!!

4 Likes

or maybe 82 DUN DUN DUN…

3 Likes

i m a s m a r t l i l b a b s : D

3 Likes

OMGGG ur too old for jameson

2 Likes

maybe :sunglasses:

2 Likes

nuh uh

3 Likes

You arent OLD your “ older” meaning your older than some other ppl on here.

4 Likes

I’ll be 15 in 6 months if that counts :skull::sob:

5 Likes

I’m 12…. I feel so young that it’s not even funny. :skull:

6 Likes

My 15th b-day is october 1st :’)

4 Likes
  1. Turn 15 next March
4 Likes

I’m gonna be 30 :joy::joy::joy:

6 Likes

I am 13729289 years old :sunglasses::sunglasses:. Im so far away from you younglings

7 Likes

you make my grandma sound like a baby

5 Likes

Nah you’re not the only one haha

4 Likes

Im 16 lol

3 Likes

Im 14 lol

1 Like