Hmmm,

17 Likes

Interested GIF by reactionseditor

7 Likes

well… thats one way of putting it…

8 Likes

I would get it just for that name :rofl:

7 Likes

Unique naming tho… :sweat_smile::face_with_hand_over_mouth:

5 Likes

Frog and a lily pad or dragon fly or something

5 Likes

wtf GIF by Steve Harvey TV

5 Likes

When you know they’ve come up blank with new yarn color names. SMH!

5 Likes

Something you’re not going to be expecting! Lol they’re blanking on “unique” names for yarn :rofl:

4 Likes

Y do I kinda love it tho

3 Likes

helena bonham carter what GIF

What in the world

4 Likes

:rofl::rofl::rofl::rofl:

4 Likes

I know right!
image

4 Likes

so funny​:joy:

3 Likes