My cares are seriously lacking...

Anything else need added? I’m thinking this is enough haha

17 Likes

And like 3 people !!!

7 Likes

Add a little more people and it’s true lol :joy:

8 Likes

And sleep!

Maybe?
:woman_shrugging:t3::laughing:

9 Likes

For me I would add books and music. It’s my fantasy escape!

8 Likes

Same!

6 Likes

Oh yeah! That’s definitely added on there and also our pets

6 Likes

:joy::rofl:

5 Likes

Completely accurate even down to the people. I do like my movies and games but not THAT much :joy:

5 Likes

Honestly I’m one of those weirdos that I’d actually swap books for food in this :woman_shrugging:t3:
I tend to eat only because I have to :woman_facepalming:t3:

5 Likes

oh yeah, gotta add sleep in there, and maybe chocolate, yeah, add chocolate!

6 Likes

loll, for me i would add sleep, potatoes and cats

8 Likes

Same!

4 Likes

Sleep, cats, POTATOES!!!
Happy Cracking Up GIF by MOODMAN

6 Likes

And sleep. You forgot sleep :sleeping:

6 Likes

yes lol

5 Likes

I don’t know how/why I missed the POTATOES!

5 Likes

Potatoes are amazing :star_struck:

5 Likes

i agree, well said :clap:

5 Likes

Yarn, 4 people, dog, books, sleep, and chocolate!:smiling_face_with_three_hearts:

Plus potatoes, because french fries are a main food group.:fries::potato:

4 Likes