Q&A cause why not

Ok well everyone else is doing this sooo
Q & A
Just nothing too weird lol

15 Likes

What was your first crochet project
?

5 Likes

A woobles kit of a yeti… It was rough

6 Likes

What is the biggest thing you’ve ever made

5 Likes

Umm a giant elephant


8 Likes

Wow that is amazing

5 Likes

I love it

5 Likes

Favorite movie?

4 Likes

Hmm. I love the first Wonder Woman movie, (and Mitchell’s vs the Machines lol)

5 Likes

Who is your fav music artist? :notes:

5 Likes

Imagine Dragons or… Neoni?

7 Likes

Eee!! Love those too >:D!!

Do you do any other forms of art? ( painting, journaling, writing, etc )!?

5 Likes

Painting. Mostly on things like water bottles, jewelry boxes…

7 Likes

Do you like coffee?

2 Likes

Noooo.

3 Likes

who would you swap lives with if you had the chance?

1 Like

Oooh wait that’s a hard one… Idk lemme think on that

3 Likes

If you had to give up crocheting (and cello) what would you do as a hobby? And…are you excited for a cyclops (and potentially a manatee really soon) test?

3 Likes

Yes!!! And idk… Probably sewing and… Viola

5 Likes

keeper of the lost cities in the backround got me vibing

3 Likes