Question of the Day - November 25

Good morning! Today’s question is:
Do you prefer short, medium, or long hair?
Here we go:
I think I like shortish-medium <3
How about you?
Shoutout to @lunarcrochett

22 Likes

All of the above​:sob::skull:
I’m growing out my hair rn tho

11 Likes

I prefer really long hair :blush:

10 Likes

Medium and long, I dont like short hair on me :sob:

10 Likes

on myself? short hair! on other people? NOT MY OPINION DO WHAT YOU WANT WITH YOUR BODY <3

10 Likes

I like how guys look in long hair, but when i have long hair people just think im a girl lol. So i keep it medium-shortish… idk how to call it lol, but it reaches my chin

8 Likes

Well uh- I just cut my hair last night so…

I needed a trim lol but I prefer medium too long hehe :upside_down_face:

9 Likes

I like long hair on myself

9 Likes

I like long hair, when I was small, it was actually my dream to have really long hair like Rapunzel!:joy:

8 Likes

Medium- Long!

8 Likes

Lol same i feel like that was the goal for most girls

6 Likes

short enough to put in a ponytail, not too long cuz I have a LOT of hair and it’s annoying to wash

8 Likes

Short or medium hair, i dont having like long hair.

8 Likes

Depends on my mood I guess? :joy: I have such thick hair a medium-short in between is preferable for management though

7 Likes

thanks for the shoutoutttt <33

medium/long! mine is around that length :heartpulse:

6 Likes

I prefer it short because I don’t want to have to spend a lot of time on it

5 Likes

I think I like short better, but rn I have medium-long hair, and I enjoy it :sparkles: .
I plan on cutting it short (with layers!) in the start of summer/spring :full_moon_with_face:

5 Likes

Me too :rofl:

5 Likes

Cut my long hair off a few months ago and I really regret it now :sob:
I prefer long hair on me!

5 Likes

you cut it or ate it :skull:
ehhem @CreshesxCritters

5 Likes