yarn shelf organizer

helloooooo
can you guys help me find a shelf-box for me to stash my yarn?
The budget is $1-50
Thank you!!

QUESTIONNNNNNN:

do u sneak crocheting when your supposed to be sleeping?

I do it all the time heheheh

26 Likes

I do!! also I have a shelf link for ya, Ima DM it to you since I can’t send links here, you can buy some of those canvas bins to go inside the shelves too, idk how much those are tho ;-;

5 Likes

All the time. Look into Amazon you might find them in your price range.

5 Likes

I’m using garage sale bookshelves for my stash! I find myself crocheting all night waaaay too much, lol.

6 Likes

I do that too but they don’t know that I have that wool
Euh for your yarn euhmm https://www.amazon.com.be/-/nl/Allibert-Opbergdoos-deksel-Transparant-Zilver/dp/B01IEKKZC0/ref=asc_df_B01IEKKZC0/?tag=begogshpads0a-21&linkCode=df0&hvadid=633371237734&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=2014146997747273042&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=1001242&hvtargid=pla-422156459965&psc=1&mcid=a18f398e8f433cd1a48f1f497fccb0e6

2 Likes

You could use cardboard boxes with the flaps pushed in or cut off, if you have any lying around. I’ve stacked a few to create a kind of bookcase to store some crafting things in :package:

3 Likes

im also looking for the same thing lmao

also yes ofc i sneak crochet :tipping_hand_woman:

5 Likes

I’m sorry is that even a question asking if you crochet when you’re supposed to be sleeping cuz I feel like we all do that.

I keep my yarn on a 6 cube shelf and on Amazonx I’m pretty sure it’s only like 20 bucks and the 8 cube shelf is like 40 Maybe they’re not that expensive. I would suggest looking on Amazon for them.

5 Likes

6-9 cube shelf which you can find at Walmart or if you have an ikea nearby. There’s also some neat ideas on Amazon with the cube idea that have doors.
If your able to an alternative would be to ask anyone around you to make you some shelves with plywood but that’s also an idea. I had my husband make me some I stained it
To answer your question about crocheting when your to be sleeping…. Lol on occasion I do when I feel stressed and can’t sleep.

4 Likes

Yes! I have very bad insomnia sooo… crochet!!!

4 Likes

ofc i sneak crochet, who doesnt :sparkles:

3 Likes

same here mama!! ;-; prob why im so tired all the time :sob:

3 Likes

mybe…

2 Likes