Hjælp søges/Help needed

Hjælp søges/Help needed
English longer down
IMG_20230702_182149

Hejsa
Jeg søger en der er dygtig og erfaren i at strikke, helst en der bor i Danmark.
Min svigermor strikkede en sweater til min kæreste da han var omkring 10/11 år gammel, men hun døde desværre da han var 15 år.
Han vil virkelig gerne have en kopi af den sweater han kan passe i dag, men jeg kan ikke rigtig finde en opskrift på den online, udover det så strikker jeg ikke jeg hækler kun.
Jeg har et billede af den, og jeg kan lede i hendes opskrifter men jeg tror ikke jeg finder opskriften.
Jeg vil selvfølgelig betale for at få den lavet, både materialer, tid det tager at lave og forsædelse.
Jeg håber virkelig der er en der kan hjælpe mig, jeg kan sende billede af den, samt min kærestes mål.
Hvis du på nogen måde tænker at det vil være muligt for dig at lave den udefra et billede, så værd sød at kontakte mig.:crossed_fingers::crossed_fingers:
God dag til jer alle​:heart::heart:

English

Hello
I’m looking for a great and expireant knitter, i would perffer its someone who lives in denmark.
My mother in law, knitted a sweater for my boyfriend when he was around 10/11 years old, But she sadly passede away when he was 15 years old.
He really wants a remake of the sweater, he would be able to fit today, but I can’t really find a pattern of it online, and I only crochet i don’t knit.
I have a photo of it, and I can look through her patterns but I dont think i’ll find it.
I will ofc both pay for the materiales, time it takse to make and porto.
I really hope that there is someone out there who can help me out, i will both send the photo and My boyfriends massurmemts.
If you at All think you’ll be able to make it from The photo please contcat me. :crossed_fingers::crossed_fingers:
God day to you all from denmark​:heart::heart:

5 Likes

I can tell it is a traditional drop-shoulder construction, I assume this is a figure from folklore. My advice would be to contact a local knitting shop or group and see if one of them will be able to help you. While I could create a pattern from this, it would only be a pattern, you would still need to find someone to make it for you after I finally get to it, so it may not be very helpful. This really should not be a difficult project at all, and I wish you luck.

5 Likes